margeritka blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 4.2003

filmik

1 komentarz

dostalam dzis maila od qmpli z Czarnego…i byl przy nim załącznik…jesli ktos z was chciałby zobaczyc filmik niech poda swoj adresik…hehe ale ostrzegam nie jedzcie niczego ogladajac to…oblecha totalna…feee,bardziej podobala mi sie czesc z piosenką ktora wykonywalam z chlopakami..zeby meczyc loodzi :))wlazł kotek na płotek i mruga ładna to piosenka
niedługa , niedługa niekótka lecz wsam raz zaspiewaj
koteczku jeszcze raz ….. no to jeszcze!
wlazł kotek na płotek i mruga ładna to piosenka niedługa ,
niedługa niekótka lecz wsam raz zaspiewaj koteczku jeszcze
raz ….. on to czemu nie
wlazł kotek na płotek i mruga ładna to piosenka niedługa ,
niedługa niekótka lecz wsam raz zaspiewaj koteczku jeszcze
raz ….. i jeszcze
wlazł kotek na płotek i mruga ładna to piosenka niedługa ,
niedługa niekótka lecz wsam raz zaspiewaj koteczku jeszcze
raz …..
w sumie mozna jeszcze raz
wlazł kotek na płotek i mruga ładna to piosenka niedługa ,
niedługa niekótka lecz wsam raz zaspiewaj koteczku jeszcze
raz …..
no i oczywiscie musieli wspomniec o herbatce:)):
…..

pozdrowionka od j05ep][a ( młodego , debila
fafika :) i lokisa tego od cegły
jakos wrucilismy do domu (wyrzebralismy pieniadze :P
lokis ma bardzo przechrypniety , przepity głos (

Miastko

2 komentarzy

yeee!!!:) jade do miasta kialam nei jechac a jednak jade:))bedzie mi brakowac miska..ale w niedziele jak bede wracac dosc wczesnie to wpadne do niego na bzy bzy;)hehehe

oczekiwanie

2 komentarzy

wiatr,lisc,zla deszcz i mgla..
czas,sen,dzien wieczor trwa..
gdzie rozmowy a gdzie plany?
caly tydzien zafajdany
dlaczego ja tu a Ty tam..
to pierwsza zwrotka piosenki…jest bardzo ladna w calosci…kiedys ja dokoncze..daje slowo ze sie nie zawiedziecie..:)

bez sensu

1 komentarz

ostatnio utwierdzilam sie w przekonaniu ze nie jestem atrakcyjna…nio coz…niech juz tak zostanie…trzeba bedzie teraz cos z tym zrobic zeby bylo inaczej…
jestem nie atrakcyjna..ale moge byc

sen

1 komentarz

snilo mi sie cos strasznego:((..ze Misiek odszedl na zawsze i mnie zostawil samą na tym podlym swiecie:(( a ja wciaz zylam z nadzieja ze On zyje i to bylo takie straszne…te miejsca w ktorych bywalismy…ludzie ktorych znalismy…
kazda chwila tego snu orala moja psychike…zadawala bol…
obudzilam sie i plakalam..nie chcialam juz zasnac…a przez moment zastanawialam sie czy to nie wydarzylo sie naprawde…:(
nie chce Go stracic…
nie chce byc sama..

moje ja

2 komentarzy

utracone na zawsze
zagubione w codziennosci
nie powroci juz do mnie
najpierw bylo malutkie
potem jeszcze mniejsze
niezauwazalne na koncu
przez to je zgubilam
*****************
zgubilam siebie…

no koment

2 komentarzy

nie czaje tego ..ale jak sluchan o innych laskach robie sie zazdrosna..ale staram sie nie ulegac temu uczuciu..ale jak tylko wspomne o jakims koledze On robi jakies miny..i wogole…gdym tak pisala tutaj na blogu o wszystkich facetach do ktorych „wzdychalam” to juz dawno zezarla by go zazdrosc nie byl by ze mna..:( a ja czytam to jak taka glupia…moze w koncu czas powiedziec „dosc” i zaczac okazywac zazdrosc..wiem ze nie jestet to wskazane w zwiazkach ..ale czasami to mnie juz krew zalewa!!!!!ehh i znowu sie unosze:( doopa…nie wiem juz co mam robic:( olac system…

Osiny

2 komentarzy

bylo cudnie…las…jeziorko…w ogole tamte okolice…mimo zmeczenia czulam sie dobrze…widzialam sie z ludzmi ktorych dluuugo nie widziala..niektorzy mieli klopot z rozpoznaniem mnie…no bo sie troszke zmienilam….a po za tym poznalam mase loodzi ze świecia…warlubia…i innych wiosek i miasteczek…gralam im na gitarze przy ognisq..itp itd..:)) prawie glos stracilam…nie mialam klopotow z noclegiem bo Grzesiek ze Świecia uzyczyl mi miejsca i bylo oi:) i tak nie spalam ..bo calą noc gadalismy..dowiedzialam sie ze uczy sie w G-dzu w budowlance na ulicy zaczynającej sie na B…a dalej nie pamietam..oki koncze notke:)) ale jednym slowem bylo super …chociaz gdyby byl Misiek bylo by bosko:)))))


  • RSS